Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03 15:10 - СТИХОВЕ ОТ ДНЕС - НОВИ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 335 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЧЕТЕТЕ ПО-НАДОЛУ



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - СТИХОВЕ ОТ ДНЕС- НОВИ
26.03 15:10
БЕЗСМЪРТНИТЕ

Безсмъртните се отбелязват после,
от всички поколения на глас,
животът свойто наметало носи,
покрива незначимите от нас.
Кои ще си ги спомнят и след време,
това едва ли днеска ще решим,
един друг да не сме си тежко бреме,
един друг нека да не се виним.
Във този сложен свят добрата дума
да изречем, дорде човек е жив,
а по-натам кой колко ли ще струва
едва ли ние ще го изчислим?!
Но хубавото все се забелязва
и не е честно да се премълчи.
Възможно е и този, който казва
добро за другия да осветли
по-следващия друм през вековете.
Един талант не е един живот.
Та викам - думите не си пестете,
че егоизмът не проправя брод!

26 март 2024г., София
Росица КОПУКОВА

НЕЖНО МИ Е.....


Нежно ми е нещо, а и причудливо
в този толкова безумен свят.
Трябва да открием пътища красиви,
даже нищо да не ни дадат.
Някаква утеха трябва да намерим.
Който се чумери, си е враг.
Пролетта пристига, иска да отмери
радостта пред земния ни праг.
И не я пъдете с вечни словохули.
Просто няма полза от това.
Нежно ми е нещо и не ми се брули
по души с язвителни слова!

26 март 2024г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Днес музата на поезията пак те е споходила, Роси.
26.03 15:58
"Един талант не е един живот.
Та викам - думите не си пестете,
че егоизмът не проправя брод!"

Какъв завършек-прозрение на прекрасния ти стих "Безсмъртните"!

Пролетта ни разнежва и това добре си го предала в "Нежно ми е...".

"Нежно ми е нещо, а и причудливо
в този толкова безумен свят.
Трябва да открием пътища красиви,
даже нищо да не ни дадат."

Красотата ни е жизнено необходима, даже нищо да не ни даде. Абсолютно си права!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
26.03 16:05
ЗА ПРЕКРАСНИТЕ КОМЕНТАРИ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6714351
Постинги: 5073
Коментари: 24040
Гласове: 9814
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930