Прочетен: 1495 Коментари: 9 Гласове:
Последна промяна: 10.06 00:50
Най-трудната задача била 13 в 90 000, изглеждаща за всички на пръв поглед най-лесната, защото трябвало без прекъсване да преброиш до 90 000. Оказвало се ,че единици успявали. Задачата крие и особен духовен елемент, изключително важен за тази земя. Например, това, което ние бихме оприличили за суеверие, за тях било част от онова интуитивно знание, което хората емпирично са придобили през годините и изобщо не е случайно ,че е останало на почит и съобразяване с него във времето. Давам този пример, защото подобни елементи има в тази уникална задача, която всъщност е безкрайна, защото от нея тръгват безброй други. В нея в неспиращ танц са конкретното и мистичното.
Защо започващата, но не и основната дейност е броене?
Защото броящия наглася броенето със своите индивидуални вътрешен ритъм и звучене – както, когато музиката брои числата. Включва се нараствашия монотонен синхрон, действащ мантрично, отключвайки подсъзнанието.
Числата сами по себе си са символи, чиято енергия се отваря в мантра, не при повторение, а в градация. Попитайте се защо хипнотизаторите въвеждат в хипноза с броене…
Броенето е като мълчание. В броенето не говориш нищо друго. Просто няма как. Случайно ли Питагор е приемал учениците си след години мълчание? Изключителен волеви акт! Но каляваш мисълта в качество. Беззвучно можеш да мислиш колкото си искаш. Енергията за звуковия изказ се добавя към мисълта, която започва и развива процес на самоконтрол, игнорирайки постепенно паразитните мисли и засилвайки концентрацията в избрана конкретна насоченост. С такава вече настройка на ума, явно резултатите от умствената дейност ще вървят към постигането на все по-високо ниво. Освен това мисълта се самоочиства от негативните чувствени шлаки на завист, злоба, агресия, гняв, омраза… … издигайки духът и прочиствайки душата. Човекът трепти с по-висока честота, доближавайки го да непознати измерения, първо умозрително, а сетне и вживяно.
Двете числа – 13 и 90 000 са неслучайно избрани! Преброилият е способен с лекота в заключеното време на 4 луни и 4 слънца / което също не е случайно, пряко свързано с 9 и нулите/ да усети отговора на задачата, изпитвайки лекота и усещане, подобно на озарение.
13 са достатъчните стопиращи психологически елементи в броенето. И първото най-често е разсейването. Другите се появяват индивидуално в различна последователност и в различно време на броенето. Всеки сам определя кои са и им дава име. Например при мен: първият елемент е разсейването, а разсейващия обект или елемент пеперудата. При процеса на броенето, давайки си сметка какво те отклонява да броиш, отчиташ и какво ти пречи да постигаш целите си. Вече сам откриваш кои негативи на характера ти са пречки в житейския ти път и как да работиш за отстраняването им без помощните патерици на психолози и психоаналитици. Без да ги обиждам – те помагат, на хора с ограничена менталност.
Веднъж изминал тази броячка може да я повториш, например ,ако много искаш да получиш отговор на някой въпрос, който все ти се изплъзва. Достатъчно е кратко и категорично да го заявиш в началото на броенето, а после при самото броене често да си мислиш за него. Така и от тия 13 спирачки по-малко ще те наскачат. И когато мълчаливо се изолираш сам не с години, а само във времето на 4-те луни и слънца, отговорът ще изплува.
Приятно и успешно броене на решилите да опитат предизвикателствата на древната духовна мъдрост!
До Иво Югов от (стихналия) „Парометър”
Разговор за психотрониката
Удоволствието е наше, ти само пиши, пиши... ;))
И малко със закъснение ще ти кажа, че каквото и да е, тя е ИМЕ, а ти си просто един ник в тая все по-западаща платформа, който драска бездария.
12.05 08:43
Един вид - искаш ли да ти е прав ъгъла - навържи си 13 възелчета.
И като ти е прав ъгъла - отиваш към отношението на съвършенството, което е в кръга - ще получиш числото (пи): 3, (1 възелче) 4 (1 възелче) 5 = 3,1415 = l / d (обиколката към диаметъра).
90000 е разтегливо понятие. Защото на всеки сърдечния ритъм е различен и е променлив...
Но ако си максимално успокоен и умиротворен (особено за дълго време) - може да приемем 65 = 13х5 до 60 удара в минута - т.е. 23-25 часа.
При предложените 4 дни - това означава 4 удара на сърцето вдишване (броиш тук нечетните) - 4 издишване (четните).
А хармонизирайки се със собствения си ритъм, няма как да не получиш резонанс.
Моят учител все още не ме е навестил и от това си правя косвения извод, че като ученик все още не съм готов. Може би по същата причина ще ми бъде трудно да реша тази задача по начина, който ти подразбираш. Придавайки на числата някаква духовност, ние ги превръщаме в своеобразни тотеми. Така например са подхождали в питагорейската школа. Аз лично следвам модерното разбиране за числата, а именно, че числата са чисто алгебрични обекти и техните свойства са алгебрични по същата причина. Може и да съм в грешка при заемането на подобна позиция, но същата ме облекчава крайно много в оперативно отношение и ме предпазва от определени изкушения. Хегел разглежда числата като медиатор между света на материята и света на идеите. Това си гледище той излага в том 1 от неговата История на философията - капитален труд, който препоръчвам горещо на всеки читател. И така, извинявам се за безсилието си пред поставената от теб задача, но това не пречи да те поздравя за нея!
Задачата не съм я изфантазирала. Разказах я с мои думи, както смислово ми бе предадена. Оригиналното описание се пази в строго охраняваните подземни архиви на Ватиканската библиотека, където е и считаното за унищожено богатство на Александрийската, както и секретния хронотрон, информиращ за зададени минали събития.
Възелчета на връвчица – знание на малцина. Хвала на който го разчита!
Навярно ще се навия да преброя до 90 000 дори за една от изискуемите пачки на главния експерт. 😊
Надявам се моя земен учител да не се е оказал да ме намери. И тъй като лесно се паля по предизвикателства, започнах да броя, но като упорито залази по главата ми реалната нощна пеперуда се отказах. Дори и в началото на броенето се замислих за качествата на характера ми, които ме отвличат от самопоставените задачи. Констатирах с въздишка, че добрите качества са най- отклоняващи. Тогава колко са добри?
Нека се отнасяме с уважение, дори и към уж случайно попадналата ни информация, защото може най-неочаквано да ни послужи.
Веднъж попитах известен гимназиален учител, защо дава на новаците в школото формули с интеграли, като още не са ги учили. Отговори, че не изисква да ги учат, нито разбират, но за него са въдичката за неслучайните рибки, чието подсъзнание ще запомни или припомни, за да изплуват когато са нужни, защото подсъзнанието , освен знанието на ума, пази и знанието на душата, а обмяната им прави чудеса.