Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2023 10:11 - Новите приятели
Автор: emelika Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2466 Коментари: 8 Гласове:
13

Последна промяна: 05.09.2023 10:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
-         Какво да направя най-после да го видя? – вайкаше се момиченцето. Ето, ще си иде и това лято, без да успея да улова  мига, когато се разтваря моя любим космос – цветето на което не спирам да се любувам.

-         Ще ти помогна.

Момиченцето се поогледа, но не видя никого. После още веднъж, но по-старателно – на ляво, на дясно, на горе и на долу. Свършиха посоките. Тогава перна ръчички с опрени длани и се завъртя като часовникова стрелка, но много бързо в пълен кръг.  Изуми се, когато пред погледа ѝ, до сами нея, върху същото цветче в което отдавна се взираше видя  много мъничко и още по-много красиво създание, съвсем приличащо на млада жена, но имащо крилца, не като пеперуда – по особени, които и беше трудно да опише с думи.

-         Ти ли ще ми помогнеш?

-         Да.

-         И как?

-         Лесно. Но утре. Днес космосът вече грее в своето си лилаво.

-         Ще чакам с нетърпение да дойде утре.

-         О, ако само чакаш, нищо няма да се получи.      

-         И какво да правя?

-         От този миг започваш да ставаш цвете. Представяш си непрекъснато че ти си това ,което искаш да опознаеш, докато не почувстваш, че вече си то, а не ти. В случая твоето цвете. Но може и с всичко друго. Тогава ще усетиш това, което то усеща и ще възприемеш света, както то го възприема. Това е най-добрият начин за опознаване.

-         Ти така ли правиш?

-         Правих го отдавна. Вече знам.

-         И за кои цветя знаещ?

-         За всичките. Не само за цветята, а и за всички растения.

-         За всички, всички? Дори тия в морето и високите планини, в пещерите и другите континенти, изобщо на всякъде по земята?

-         Да. И не само на земята.

-         Значи и на други планети има растения.

-         Има.

-         Еха, та ти си истинска фея на цветята.

-         Такава съм.

-         Как да те наричам, мила и неповторима фейо?

-         Това ти ще решиш. Както ти харесва.

-         Щом познаваш всички растения, от започващите с А , като нежната албиция, до завършващите с Я, като ароматната и вкусна дива ягодка ще те нарека АЯ.

-         Харесва ми. Точно и кратко. Ще мога бързо да идвам при теб като ме повикаш. Ще те науча на различни игри.

-         Какви игри?

-         Като например тази, да разговаряш с цветята.

-         Супер!

-         Не знаех, че могат да говорят.

-         Говорят. И още как!

-         А ти представяла ли си си, че съм аз, за да ме опознаеш?

-         Да, разбира се.

-         Всички хора ли познаваш така.

-         Не. Съвсем, съвсем малко.

-         Защо?

-         Защото те изобщо не вярват в нашия невидим за очите им свят. А и не могат да си представят, че са някой друг, освен себе си. Пречи им чувството за самоважност и самозначимост. Невъзможно им е да проумеят, че Ти съм Аз и обратно, че каквото мога Аз го можеш и Ти.

-         Е, последното наистина не го проумявам.

-         Ще го проумееш. Има време.

-         Щом си била мен, била ли си животните.

-         Не всичките, но голяма част да. Те имат друг покровител ,който знае всичко за тях, но твърде малко за растенията изобщо, но много за отглежданите от човека. Ще те запозная и с него.

-         Ехо! Тук съм. Защо ме повика сестрице?

-         Това е момиченцето за което ти говорих.

-         Аа, Любопитка! Приятно ми е.

-         Ти ѝ даде име, но тя дали го харесва?

-         Разбира се. Такава съм си.  Приличаш на елф.

-         Такъв съм – елфът от страната на невидимите. Остава да решиш кой ще бъда аз за теб.

-         Ти знаеш и можеш много, но мъничко, съвсем мъничко по-малко от сестра си, нали?

-         Което е така, така е.

-         Тогова имаш знанието от втората до предпоследната буква и те наричам БЮ. Одобряваш ли?

-         За мен е чест да съм толкова обхватен. Викай ме, когато ти потрябвам. Ще ти покажа игри, които сестра ми недолюбва, но пък са много нужни и значими.

-         Подскажи ми някоя.

-         Например да си създаваш своята райска градинка.

-         Съгласна! Но сега ще се съсредоточа да бъда неразтворен лилав цвят.

-         Правилно, Любопитке! – поощри я АЯ. Скочи мислено до мен на този цвят! Учи се да бъдеш лека и ефирна, най-вече за космоса!

 

     




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - emelika,
05.09.2023 10:43
Прибра ли се в къщи?
Новите, докато не станат стари, не могат да се наричат приятели, още по малко другари.
цитирай
2. emelika - Понякога съм "Летящият холандец", Краси
05.09.2023 10:58
Надявам се да не нося лоша поличба. Предпочитам да съм капитан на кораба на Бернард Фок без да съм продала душата си на дявола, а да съм се съюзила със силите на доброто.
Моите нови са си стари приятели, които не пречи да бъдат преоткривани.
цитирай
3. nedovolen - Хубава притча за цветята. Не знам ...
05.09.2023 15:40
Хубава притча за цветята. Не знам какво да кажа.
Цветята, растенията и животните знаят повече за човека, отколкото той за тях.
Например прасето знае кога ще го заколи стопанина. Цветето знае кога ще го откъсне, домата също.
Споменатите определят хората най-общо казано като дащни и взящни. На последните не помагат и т.н.
:)))


цитирай
4. missana - Създаваш ми усещане за странна медитация с повествованието си, Емелика.
05.09.2023 17:20
Странно и красиво е. А най-вече приказно!
цитирай
5. emelika - Благодаря, nedovolen!
05.09.2023 19:18
В твоя дух за познаващите растения човека ще допълня, че растението може по много простичък на пръв поглед начин да лекува който го отглежда. Имащият домашна градина нека го изпробва - работи. Вечер измиваш нозете с вода и ги оставаш да поседят в нея 2-3 минути. Водата поема информация за състоянието на стопанина на растението, който му декларира с грижите си, че го обича. Изливаш тази вода на растението, което най-обичаш да консумираш, докато ти даде плода си. То си има своя си лаборатория и обработва данните от водата говорещи му за състоянието ти и започва упорито да трупа в плодовете си с това, от което имаш нужда - химично съединение, елемент или минерал, бластни вещества... То знае и работи конкретно за теб и състоянието ти започва да се подобрява. Ако принципно не произвежда нужната за здравето ти съставка се свързва с нервната система в почвата /множество бързореагиращи нишки- ризоми/, която да информира растенията, които я притежават да му я доставят. Ако нямаш градина донякъде става и с билка в саксията, но ефектът е по-малък, защото е ограничен в хранителните вещества на една саксия. Затова не забравяйте да благодарите на растенията, които отглеждате в градините си. Благодарността ги радва като деца. Не обиждайте с пренебрежение и най-малкия изкривен плод, защото растението се е трудило, въпреки несгодите си да го създаде.
цитирай
6. emelika - Здравей , Мисана!
05.09.2023 19:34
Малко за моята медитацията. От както се помня когато си реша, отивам в т.н. си тайно място, съдето оставам неприкосновена от външните влияния. Правя го спонтанно от дете,когато си пожелая, без някой да ме е учил. Като пораснах и започнах да чета някой книжки, разбрах, че това било медитация. Само че на мен не са ми нужни разни сложни стъпки за постигането му., чужди схеми и прочие сложности. Тъй като когато бях дете и ваканциите прекарвах на село, където нямаше деца си измислих, или пък дойдоха АЯ и БЮ да ми запълват времето. Никак не скучаех и най-важното - с тях научавах неща, които нямаше от къде да знам, защото още не четях.
цитирай
7. nedovolen - К5
06.09.2023 18:30
И аз съм ти благодарен!
Забележи, ако не си. Човек като се засели на едно място, в градината се появяват растения, от които има нужда. И не е необходимо да ги къса, а да наведе някой стрък в съд с вода, да престои и да си прави процедурата.
:)))
цитирай
8. emelika - nedovolen,
06.09.2023 20:36
О, да! Знам това и го ползвам. Не само за лечение, а и за профилактика, което е по-ценно. Природата около нас ни опознава отлично и следва заложеното да ни помага. Много можем да учим от нея - знанието й е безгранично - усещано знание. Общуването с растенията не е унифицирано, а строго индивидуално, интуитивно. Трябва да заживеем в този прекрасен свят на щедра и ценяща обмяна. Длъжни сме да го пазим!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emelika
Категория: Лични дневници
Прочетен: 303751
Постинги: 151
Коментари: 1107
Гласове: 5705
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930